کسی هست موهاش بریزه سه ماه بعد زایمان

۹ پاسخ

بله. بچه ی اولم سه ماهه بود من بغل موهام خالی خالی شده بود. زینک خوردم درست شد. الان دارم از روز اول می خورم

مال من در حد شدید میریزه

مال من هم افتضاح میریزه دست میکشم دستم پر مو میشه اعصابم خورده

موهای منم افتضاح میریزه انقدر پر بود که کف سرم دیده نمیشد الان خیلی خیلی کم شده

تقریبا برای همه می ریزه.

کچل شدیم کچل 💃🏻بخاطر هرمون هاست میگن 😖من 56سانت کوتا کردم گذاشتم بالا کمد هی میرم نگاه میکنم میام🤣

واسه من وحشتناک میریزه

منم دوهفتس شروع شدا.شیرم نمیدم

دلیل خاصی داره که 3ماه بعد میریزه؟ ؟
استرس گرفتم 😑

سوال های مرتبط