خانوما دکتر گفت کمی دفع پروتئین دارم چی هست ؟ خطرناکه؟

۲ پاسخ

پره اکلامپسی یا مسمومیت بارداری،قابل کنترل هست و خیلی مراقب تغذیه ات باش

باید مواظب باشی زیاد نشه

سوال های مرتبط