سلام دوستان بچم اسهال شده چی بهش بدم

۲ پاسخ

با ماست و موز براش ماسته میوه ای درست کن بهش بده

سلام عزیزم
پودر کیدی لاکت روزی یدونه، وان لایت بعد از هربار اسهال ۳۰-۴۰ سیسی.
ابمیوه های شیرین ممنوع.
موز ، کته ماست ، سیب زمینی ابپز، دوغ شیرین بدون گاز و کشکم خوبه.

سوال های مرتبط

مامان Ryan مامان Ryan ۲ سالگی
مامان هامین و دخترکم مامان هامین و دخترکم ۲ سالگی
مامان آراز و نی نی 🩷 مامان آراز و نی نی 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری