من فردا ۳۸ هفته ۶ روزم میشه چون زایمان سومم هستم دکتر گفت فردا میتونی بری بستری شی نامه داد ک با آمپول فشار زایمان کنم خودم ۲ روز پیش یک سانت باز بودم .ولی گفتم پنجشنبه میرم عید قربان و رد کنم بعد
من38 هفته یک روزم بود سزارین شدم
من که سی و نه هفته دو روز بودم دکتر نامه بستری بهم داد با قرص فشار زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.