۳ پاسخ

من فردا ۳۸ هفته ۶ روزم میشه چون زایمان سومم هستم دکتر گفت فردا میتونی بری بستری شی نامه داد ک با آمپول فشار زایمان کنم خودم ۲ روز پیش یک سانت باز بودم .ولی گفتم پنجشنبه میرم عید قربان و رد کنم بعد

من38 هفته یک روزم بود سزارین شدم

من که سی و نه هفته دو روز بودم دکتر نامه بستری بهم داد با قرص فشار زایمان کردم

سوال های مرتبط