ناهار گل پسر🥰🥰

که اصنم نخورد.😬😑

تصویر
۷ پاسخ

ماام ناهار قیمه داریم

دستور قیمه بگو🥹😍

پسر منم همین قدر میخوره من برنج نیم دونه رو با خورشت قاطی میکنم هر قاشق روش ماست میریزم میدم
ولی فقط طول میده تا بخوره هی یه قاشق میره دور میزنه بازی میکنه دوباره یه قاشق😩

برنج نیمه دانه بپز براش بهتر میتونه بخوره

ما هم دیشب قیمه داشتیم

آیرا من عاشق قیمه و قرمه سبزی اتفاقا دیشب شام قیمه داشتم 😍

چطوری میجوه😐

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی