۵ پاسخ

عشق منی

چه عکسای قشنگی میزاری تاپیکت عشقم

من احمق بودم

برعکس حماقت محضه اشتباه کردیم راه جبرانی نداره
اعتماد کردن به ادما اشتباه
ادم ها بار ها بار ها زمینت میزنن مخصوصا اونایی که دوسشون داریم
ایکاش هیچوقت هیچکس دوس نداشتیم
ایکاش زندگی جای بهتری بود

بعضیارو نباید میدادیم ک دادیم چیشد😁

سوال های مرتبط

مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری