چرا دختر من دیگه به دنیا نمیاد 😫😂🥲

۱۱ پاسخ

اخ منم دیگه بریدم🥲
از درد لگن کشاله‌ران بزور پا میشم

به همون دلیلی که پسر من بدنیا نمیاد خاهر🤕😅

جا خوش کرده

منکه از ۳۵ هفته دارم ورزش میکنم پیاده روی میرم انگار نه انگار دیگه ول کردم انقد که اینجا گفتن همه کار کردیم ولی نشد

عجله نداره 🥰😂

خوب خوبه ک عجله نداره ماها ک بچه هامون عجله داره پر استرس هستیم چکار کنیم سرموقع بیاد 😅

حتما تو شکم جاشون بهتره 🥴😀

منکه چنروزه درد استخون واژن کمر درد شدین درد لگن دارم و پیاده روی میکنم ک زودتر بپره بیرون چون خیلی سنگین شدم شبا نمیتونم بخابن

انشاالله بسلامتی و با دل خوش بغلش میکنی

عصن درد نداری؟ 😂

واسه منم قصد اومدن نداره🤦🏻‍♀️🤣

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی