چرا بچه من یه دنیا نمیاد😂

۱۰ پاسخ

چکارش داری جاش خوبه

مث بچه منِ دیگ🥲🥴
امروز قراره بستری بشم با امپول فشار زایمان کنم😥

ما ک استرس زایمان زودرس داریم🫠
من دلم میخواد از ۳۸هم رد بشم ک بچه تاریخ سزارین ب دنیا بیاد

من هم این نتور بچمه رازی نیس بیاه به دنیاه🤣من خسته شدم از بارداری 😆

از منم قصد امدن نداره😭😂

جاش خیلی خوبه

باز نشده دهانه رحمت؟

منم کلافم😁

حتمآ جاش راحت ولش کن چکارش داری 😂😂😂

جاشون گرم و نرمه دل نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا ۱۳ ماهگی
مامان یارا مامان یارا روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی