چرا بچم ب دنیا نمیاد

۸ پاسخ

منکه سزارین شدم🥺خداجان چ دردایی رو تحمل کردم
ولی ارزششو داشت بعد ۴سال انتظار ی پسر کاکلبسر خدا بهمون داد😍🧿دورش بگردم

سلام خوبی طبیعی یا سزارین

نمیدونم چراقسط ندارن بدنیابیان جاشون راحته

چندهفته ای

کدوم بیمارستان میری؟

۱۷زده انتی

منم۴۰ هیچ دردی ندارم می‌ترسم

چندهفته ای؟

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۷ ماهگی
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا ۱۳ ماهگی
مامان یارا مامان یارا روزهای ابتدایی تولد