۵ پاسخ

خیلی خوب شده بود دو هفته پیش 890 بود دیروز رفتم دکتر گفت شده1200 گفت خیلی خوبه دارو روت اثر گذاشته

دکتر من به من ال آرژنین و امگا سه داد منم بچم خیلی رشد نکرده بود

اره من بچم دوسال پیش2300 بود تقریبا 37 هفته بودم

خودت چند کیلویی ؟

چیزایی که وزن بچه رو بالا میبره بخور .. مثلا حلیم . حبوبات . آبگوشت . بستنی . آجیل خام ... یه پودر مکمل هست مخصوص خانومای باردار اونم میگن خوبه

سوال های مرتبط