خیلی خوب شده بود دو هفته پیش 890 بود دیروز رفتم دکتر گفت شده1200 گفت خیلی خوبه دارو روت اثر گذاشته
دکتر من به من ال آرژنین و امگا سه داد منم بچم خیلی رشد نکرده بود
اره من بچم دوسال پیش2300 بود تقریبا 37 هفته بودم
خودت چند کیلویی ؟
چیزایی که وزن بچه رو بالا میبره بخور .. مثلا حلیم . حبوبات . آبگوشت . بستنی . آجیل خام ... یه پودر مکمل هست مخصوص خانومای باردار اونم میگن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.