۲ پاسخ

من دوتا درد کشیدم واقعا خیلی بده سره دشمنمم نیاد اصلا نترس بدن بابدن فرق داره انشاالله که زایمانه راحتی داشته باشی

جاش راحته

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ ماهگی
مامان اِلین مامان اِلین ۳ ماهگی