نی نی من چرا نمیاد 😭

۱۰ پاسخ

جاش خوبه بچه😂😂

صبور باش ایشالا به سلامتی به دنیا میاد

برای منم نمیاد 🥹🥹

پیاده روی و پله نوردی کن ...شربت زعفرون هم در حد یه استکان بخور اینا خیلی کمک میکنه دردهای زایمانت شروع بشه

به نام خدا نی نی منم معلومه جاش خیلی خوبه😂

تا ۴2هفته جا داری بابا دکتر من میگف تو خارج ایران تا 42 ام صبر میکنن دکترا

نی نی منم جا خوش کرده نمیاد 😑

منم به همین فکر میکنم . علامتی ام دارین شما ؟ معاینه شدین ؟

بیادبیرون چبکار تو ابن وضعیت گرونی مونده اونجا جاش خوبه😂

جا خوش کرده 🤗🦥🦥🦥

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان اِل آی مامان اِل آی ۱ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۶ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی