جاش خوبه بچه😂😂
صبور باش ایشالا به سلامتی به دنیا میاد
برای منم نمیاد 🥹🥹
پیاده روی و پله نوردی کن ...شربت زعفرون هم در حد یه استکان بخور اینا خیلی کمک میکنه دردهای زایمانت شروع بشه
به نام خدا نی نی منم معلومه جاش خیلی خوبه😂
تا ۴2هفته جا داری بابا دکتر من میگف تو خارج ایران تا 42 ام صبر میکنن دکترا
نی نی منم جا خوش کرده نمیاد 😑
منم به همین فکر میکنم . علامتی ام دارین شما ؟ معاینه شدین ؟
بیادبیرون چبکار تو ابن وضعیت گرونی مونده اونجا جاش خوبه😂
جا خوش کرده 🤗🦥🦥🦥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.