۷ پاسخ

واای دقیقن منمممم 😭
اصن انگاااار ن انگاااار هیچ علائم و دردی ندارممم الانم ک از استرس دارم میمیرممم 😭

خودش که موقعش بشه دردت میگیره هیچ نگران نباش .مامان آیسان و تو دلی گهواره براش زده بود ۷ روز از زمان زایمان گذشته ..نزدیک ۴۲ هفته بود دیگه رفت بیمارستان زایمان کرد
تاریخ سنو هات واسه کِی هست ؟

انشاالله ب دنیا میاد پریا همین شکلی بود بدون درد یاهیچ علاعمی
یدفه کیسه آبش پاره شد

منم الآن افونت گرفتم دکتر همین هارا گفت به من

من 40 هفته و سه روز بودم و علائم نداشتم تا اینکه رفتم سونو و متوجه شدم بچه پی پی کرده اورژانسی سزارین شدم

بعضی وقتا اینجوری میشه
منم تا ۴۰ هفته درگیرم

ماهم همینطور

سوال های مرتبط