واای دقیقن منمممم 😭
اصن انگاااار ن انگاااار هیچ علائم و دردی ندارممم الانم ک از استرس دارم میمیرممم 😭
خودش که موقعش بشه دردت میگیره هیچ نگران نباش .مامان آیسان و تو دلی گهواره براش زده بود ۷ روز از زمان زایمان گذشته ..نزدیک ۴۲ هفته بود دیگه رفت بیمارستان زایمان کرد
تاریخ سنو هات واسه کِی هست ؟
انشاالله ب دنیا میاد پریا همین شکلی بود بدون درد یاهیچ علاعمی
یدفه کیسه آبش پاره شد
منم الآن افونت گرفتم دکتر همین هارا گفت به من
من 40 هفته و سه روز بودم و علائم نداشتم تا اینکه رفتم سونو و متوجه شدم بچه پی پی کرده اورژانسی سزارین شدم
بعضی وقتا اینجوری میشه
منم تا ۴۰ هفته درگیرم
ماهم همینطور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.