۱۱ پاسخ

ترشح سفید دارم بعد چن دقیقه ابکی میشه.نمیدونم چیکار کنم☹️

یادمه روزی که برای بار دوم درد داشتم و واینکه وارد بیمارستان میشدم درد نمیگرفت
سری اخر خواهرم بهم میگفت خودتو بزن ب درد اینا که بستریتت کنن زایمان کنی 😂😂😂😂
یا الان تو افتادم میگی درد دارم حالا خودتو بزن ب غش ضعف برو بستریت کنن
و اینک‌اون روز خواهرم باهاش رفتم بیمارستان نمیدوست اورژانسی قراره برم بستری بشم دست پاشو گم کرده بود 😂😂😂😂

هوووف منم خسته شدم🥲

نگران نباش عزیزم من بچم 40هفته و 5روز به دنیا اومد

معاینه تحریکی شدی ؟

😂😂😂

گهواره دقیق نمیزنه که نگران نباش

بهداشت گفت اگه تا دوشنبه به دنیا نیومد بری بستری بشی ولی دوشنبه که خیلی دیره

دیروز کمر درد و پهلو درد بودم فقط.شبم نی نی فقط تکون میخورد و سفت میکرد خودشو.الانم فقط کمر دردم .دیگه هیچ خبری نیس

برو خودتو چک کن

برو بستری، شو

سوال های مرتبط

مامان مامی دوتاجوجه🐣 مامان مامی دوتاجوجه🐣 هفته سی‌وسوم بارداری