ماشاالله وزنش خیلی خوبه پری چیا میدی بهش خوب وزن گرفته کاش دختره منم خوب وزن گرفته باشه
پسرمنم همین بود وزن وقدش موقع تولد قدش الان۸۰عه.وزنشم ۱۱.۲۰۰.بهداشت بمنم کلی گفت قدش خوب رشد نکرده ودوباره بیارش و...بردم دکترش گفت خیلی عالیه قدبچه دوساله روداره.
ولی درکل شیرخودتو باید دوبار نهایتا۳بار درشبانه روز بخوره.من ازوقتی شیرپسرموقطع کردم انقد خوب غذا میخوره احساس میکنم گوشت گرفته
از یه جایی به بعد دیگه دست ما نیست دختر من قد تولدش ۵۴بود ولی الان زیاد رشد نکرده دکترش گفت شاید یهو رشد کنه یعنی غیر مستقیم گفت دست از سرش بردار🧐
پسرنت وزن ۹کیلوقدش ۷۷🥲🥲
امگا و د۳ و مولتی داده؟
آره خب نسبت به تولد کمه بچه منم قدش ۷۷رو نمودار قرمزه چون نسبت به رشد اولیه و وزن و قد تولد خیلی کم شده آزمایش بردیش؟
امگا۳ سانستول میدی؟
نه از تو نيس
ژنتيكه قد
الكي غصه نخور
خیلی حساسی پری
ماشالله عالیه
عین آرنه قد و وزنش
باید ببینید قد خودتون بلنده یا نه
قد بیشتر جنبه ژنتیکی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.