من تو۳۲هفته شدیدمریض شدم ۲باررفتم .دیگه نرفتم
من یه بار ۳۶ هفته رفتم یه بارم ۳۷ یه بارم ۳۸
یبار رفتم
من ۳۵ هفته و۶ روز دادم نوار قلب و nst دیگه نگفت.گفت ۳۷ هفته یه سونو بشو ببینم اب دور جنین چطوره
حرکاتش خوبه بیشتر بخاطر معاینه میخام برم
یکبار ۳۷ هفته و ۴ روز رفتم دیگ نرفتم امروزم میخام برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.