خانم های هم هفته شما چند روز یکبار ان اس تی میرید؟؟

۶ پاسخ

من تو۳۲هفته شدیدمریض شدم ۲باررفتم .دیگه نرفتم

من یه بار ۳۶ هفته رفتم یه بارم ۳۷ یه بارم ۳۸

یبار رفتم

من ۳۵ هفته و‌۶ روز دادم نوار قلب و nst دیگه نگفت.گفت ۳۷ هفته یه سونو بشو ببینم اب دور جنین چطوره

حرکاتش خوبه بیشتر بخاطر معاینه میخام برم

یکبار ۳۷ هفته و ۴ روز رفتم دیگ نرفتم امروزم میخام برم

سوال های مرتبط

مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی