من بچه اولم دردام رو تو خونه کشیدم رفتم بیمارستان گفتن ۴ سانت شده و بهم آمپول فشار زدن بعد دو ساعت دنیا اومد بچه.
ن دردی نیس ک همون فشاره بیشترش من ی ساعته زایمان کردم
برا من درد داشت 🥲
ولی مونده ب سیستم بدنی خودت
باآمپول فشار دردت یه کم بیشتر از کساییه که خودشون زایمان میکنن
من که زایمان اول با آمپول فشار بود دردام فقط نیم ساعت چهل دقیقه آخر زیاد بود قبلش اصلا درد نداشتم
یک کوچولو دردش از اینکه دهانه رحم خودش باز بشه بیشتره
نه بابا چیزی نیست
اگه خودت دردت بگیره میگن بهتره چون رحم آماده و راهت باز میشه
ولی تو بازم به ۵ سانت میرسی آمپول فشار میزنن که خیلی طول نکشه و بچه بیاد
ولی وقتی از اولش بدون درد بستری میشی و آمپول میزنن میگن یکم آدم اذیت میشه چون دهانه رحم بسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.