خانوما جواب آزمایش قندمو تفسیر میکنید برام ممنون🙏

تصویر
۵ پاسخ

هزینه اش چقدر شد ؟ و اینکه سه بار پست سرهم آزمایش دادی ؟

قند ناشتات خیلی خوبه
ولی بعد خوردن اون مایع شیرین انگار یه کوجولو بالاترازحد نرماله
یزرم کمخونی داری ک اونم توبارداری عادیه
عفونت ادراری هم نداری
امیدوارم ک اشتباه نکرده باشم درکل همچیت خوبه انشالله بسلامت بغل بگیریش

ناشتاخوبه ولی یک ساعته بالاس

قند ناشتا نداری . ولی بهد از غذا اونم یکساعت بعد لب مرزه ، یعنیی باید زیر 140 باشه . غذاتو رعایت کن میاد پایین

دیابت ناشتا خیلی خوبه قند نداری امابازمواظب باش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی
مامان نِـلا🌻 مامان نِـلا🌻 روزهای ابتدایی تولد
مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد