هزینه اش چقدر شد ؟ و اینکه سه بار پست سرهم آزمایش دادی ؟
قند ناشتات خیلی خوبه
ولی بعد خوردن اون مایع شیرین انگار یه کوجولو بالاترازحد نرماله
یزرم کمخونی داری ک اونم توبارداری عادیه
عفونت ادراری هم نداری
امیدوارم ک اشتباه نکرده باشم درکل همچیت خوبه انشالله بسلامت بغل بگیریش
ناشتاخوبه ولی یک ساعته بالاس
قند ناشتا نداری . ولی بهد از غذا اونم یکساعت بعد لب مرزه ، یعنیی باید زیر 140 باشه . غذاتو رعایت کن میاد پایین
دیابت ناشتا خیلی خوبه قند نداری امابازمواظب باش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.