خانوما سرگیجه دارم چرا🥲فشارمم خوبه

۳ پاسخ

اولین نشونه بارداری من سرگیجه بود😆

شاید کم خونی داری

شاید چربی خوردی.یا مایع گوش تکون خورده.یه ده دقه به یه نقطه نگاه کن.سرتم نچرخون.احتمالا بهتر بشی

سوال های مرتبط