۱ پاسخ

جای دیگه یه ازمایشگاه معتبر انجام بده . قند ناشتا و دوساعت بعد صبحانه . واسه منم همین بود .در صورتی که رفتم جای دیگه دوبار انجام دادم دیدم قندم پایینه خیلی حتی بعد صبحانه ۷۰وخوردی بودم

سوال های مرتبط