۴ پاسخ

عه منم همین مشکلو دارم
سه چهارروزه شروع کردم یبوست گرفته

نه عزیزم

نه عزیزم انفاقا برای یبوست خوب هم هست

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ویهان🫠 مامان ویهان🫠 ۲ ماهگی
مامان مهراد👶🏻🍼💙 مامان مهراد👶🏻🍼💙 ۷ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی