۶ پاسخ

من بیبی لندخریدم مضخرف بوددخترمم نگرفت دکتربرون خریدم گرفت

بی بی لند راضی ام نه دیر میاره نه زود مثل سینه مادره

اونت پلاستیکی

من بی بی لند میگیرم
شیشه ای حالا زوده واسه یک سال به بعد

من یدونه پیرکس گرفتم یدونه طلقی دکتر براون عالیه هر شیشه شیری فکر کنی امتحان کرده بودم بدترینش هم اونت بود دخترم وزن کم کرد باهاش

تصویر

من اونت گرفتم راضیم

سوال های مرتبط