بلع یه دوستی اروم میزنم پشت دستش میگم ننننننه
با تعجب نگام میکنه
کار خطرناک که میکنه بله .یه تو قمبلی خیلی یواش هم میزنم.با یه نههههههه بلند.برا خودش خطرناکه
نه اصلأ، توی خودم میریزم خیلی هم عصبیم میکنه
ن هنو فقط میگم بشین با صدا بلند مامانش دورش بگرده اخه اون دعوا چ میفهمه
یه بار دعواش کردم افسرده شده دیگه آخرین بار بود.ولی تو سر خودم میزنم تخلیه اعصاب بشم
اره بعضی وقتا
بله 😕😕😕
نه ،متوجه نمبشه
من در حدی که بگم امروز دیگه خیلی شلوغ کردیا
بعدشم عذاب وجدان میگیرم میخندم😆😭
نه هنوز کوچولوعه
اره اما اروم میزنم رو دستش
یا بهش اخم میکنم
شما چی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.