۹ پاسخ

وااااای خدا کنه
انشالله انشالله

وای خداااکنه بهترین خبری ک خوندم خیر ببینی

اره منم دیدم گفتن باز میکنیم

چه عجب مردمم از نون خوردن انداختن همه چیز تو این کشور شده پولی من میبینم بعضی‌ها که پولشو دارن میخرن راحت به اینترنت وصلن

زحمت کشیدن بعد از سه ماه

جدی کجا گفتن؟

اره انگاری تصویب شده خدا کنه من که همش کارم با نت بوو

فک نکنم

ای کاش

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۳ سالگی