شیطان دولت دزد لجن خوار خودته خبر نداری کدوم توافق تو هنوز بازی کثیف سیاست نشناختی اینا همش یه بازیه که ما مردم مچل خودشون کنن دارن فرصت میخرن تا بارشون ببندن و فلنگ ببندن
به نظر شما چیکار کنن؟؟ بلاخره باید این جنگ تموم بشه تا کی اونا بیان با جنگنده همه جارو تار و مار کنن این همه خانواده عزادار بشن بچه و جوون کشته بشن اخر هم نیروگاه هارو بزن و ووو.....
الانم که جنگ اقتصادی راه انداختن
اقتصادمون داغون بود بدتر شده با این شرایط. گرونی و بیکاری و فقر نمی بینین قیمتارو نمی بینین دو فردا دیگه نونم نمیشه خورد .
باید توافق بشه به نفع طرفین تا جنگ تموم بشه فعلا .
ما کجای امریکا میزنیم کدوم بچه کشته شده کدوم نیروگاه امریکا زده شده چه اتفاقی افتاده براشون هیچییییی .
مسئولین هر کاری می کنن زیر نظر رهبری هست هیچکس سر خود تصمیمی نمی تونه بگیره . اینا وظایف خودشون رو انجام میدم حالا دشمن چیکار می کنه اینا مقصر نیستن سیاست پیچیده تر از این حرفاست.
خوبه شکمتون سیره چه دغدغه هایی دارین😒
مگه وقتی روحانی ۱۱ هزار کیلو اورانیوم ایران رو دودستی تقدیم اوباما کرد ما تونستیم کاری بکنیم .این مسوولان بی کفایتم نتیجه رای دادن امثال همین خانم روشنفکرای گهواره ست
چی شده ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.