۵ پاسخ

آب خالی نخور
موهیتو درست کنم با یخ
حالتو جا میاره و تهوع از بین میبره

سعی کن میوه ابدار بخوری بجاش.من یه مدت هلاک بودم واسه یه لیوان اب.هر وقت اب میخوردم حالم بهم میخورد

من تا چهارماه اول بارداریم به درستی نمیتونستم آب بخورم فوری بعدش حالت تهوع میگرفتم بالا می‌آوردم حتی خود دکترم بهم میگفت چیزای ابکی نخور مخصوصا صبحا

تحمل کن😐🥲

هیچکاری نمیشه کرد عزیزم خودتو آماده کن چون تازه اولشه
منکه هنوز همینم

سوال های مرتبط