۱ پاسخ

عزیزم نی نی شماهم رفلاکس داره ، روزی چندبار استفراغ می‌کنه پسزمن با داروی نکسیوم روزی چهار بار ،یعنی ب غذا بیفته خوب میشه دکترش گفت از بعد واکسن چهارماهگی غذابده

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۷ ماهگی