۵ پاسخ

ساناز طبیعی جلوگیری کن
منم تا قبل حاملگیم طبیعی جلوگیری میکردم خیلی مطمئنه

اره،مرتب بخوری خیلی خیلی ریسکش کمه

اره بابا من که طبیعی جلوگیری میکردم هیچی نشد.قرصم نمیخوردم تازه

ای یو دی بزار

نه مطمعا نیست

سوال های مرتبط