کودک .سرما خوردگی. آلرژی

تصویر
۴ پاسخ

سلام عزیزم واسه منم میزد اطلاعات واردشده با ثبت احوال یکی نیست چندبار وارد سایت شدم نشد آخرامروز دیدم واسه مارو گذاشته پیش ثبت‌نام میتونید انجام بدید فقط اینکه باید عکس پرسنلی ازبچتون داشته باشید شمام هی وارد سایت بشو بالاخره واسه شمام بازمیشه

برای مام مشکل داشت شوهرم دوبار رفت تو خونه هم ثبت نشد انگاری سایت مشکل داشت

سلام عزیزم باید مدرسه بگه بریم ثبت نام کنیم یا خودمم الان میتونم برم ثبت نامش کنم ؟؟؟ یعنی مدرسه کدی چیزی نیاز نیس تایید کنه

یه کافینت دیگه برو ببین چجوره

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🦄 مامان دلوین 🦄 ۵ سالگی
مامان پسرودختر مامان پسرودختر ۵ سالگی