وای با نمک😋
ما با نمک مبخوریم
معلوم دیگه ابغوره
باسرکه هم خوب میشه 😍
ابغووووره🤤
ابغوره
ما میپذیم تو اش رشته میریزیم توی ماستم میریزیم همراه با پاکلاغ و کنگر
از کجا چیدین کدوم شهرین شهر ما تمسال زیاد نبود
با نمک آبغوره
مابهش میگیم یملیک
به به نوش جون
من با نمک دوست دارم
شبیه باچه کلاغه ماس.. عکس از خود گیاه نداری وقتی هنوز چیده نشده؟
دلم میخواد😢ولی سمت مانیست
باردارم هستم🥲
مزش نزدیک چیه؟
که همه دوسش دارن🤔
با رب الوچه😋😋
چیهههه
چی هست؟؟
حالت سه گوش داره؟؟
با آبغوره خوبه کدوم شهر هستی که از اینا داره ؟ 😍😍
چقد دوسدارم منم ازینا بخورم 😭 همه جا تو گروه ها میبینم تاحالا نه دیدم نه خوردم ...چ مزه ای؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.