۲۰ پاسخ

وای با نمک😋

ما با نمک مبخوریم

معلوم دیگه ابغوره

باسرکه هم خوب میشه 😍

ابغووووره🤤

ابغوره

ما میپذیم تو اش رشته میریزیم توی ماستم میریزیم همراه با پاکلاغ و کنگر

از کجا چیدین کدوم شهرین شهر ما تمسال زیاد نبود

با نمک آبغوره

مابهش میگیم یملیک

به به نوش جون
من با نمک دوست دارم

شبیه باچه کلاغه ماس.. عکس از خود گیاه نداری وقتی هنوز چیده نشده؟

دلم میخواد😢ولی سمت مانیست
باردارم هستم🥲

مزش نزدیک چیه؟
که همه دوسش دارن🤔

با رب الوچه😋😋

چیهههه

چی هست؟؟

حالت سه گوش داره؟؟

با آبغوره خوبه کدوم شهر هستی که از اینا داره ؟ 😍😍

چقد دوسدارم منم ازینا بخورم 😭 همه جا تو گروه ها میبینم تاحالا نه دیدم نه خوردم ...چ مزه ای؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🦄 مامان دلوین 🦄 ۵ سالگی
مامان امیرعلی👦🏻 مامان امیرعلی👦🏻 ۶ سالگی
مامان حسنا گلی👩 مامان حسنا گلی👩 ۶ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ سالگی
مامان پرنسس❤️ مامان پرنسس❤️ ۵ سالگی