کیا با معاینه تحریکی زایمان کردن؟

۳ پاسخ

من بامعاینه تحریکی زایمان‌کردم

من با این ک خودم طبیعی زاییدم اما نمیدونم معاینه تحریکی چیه🙈😐

سر پسرم معاینه تحریکی کردن خیلی بد بود بخاطر همین اینو ماما همراه گرفتم ک راحتر زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان مهرسا و ملیسا مامان مهرسا و ملیسا ۶ ماهگی
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی