یاخداااااااااااا
این معاینه تحریکی چجوریه؟
من چهارشنبه معاینه شدم الانم انقباض دارم در صورتی که قبل معاینه اصلا درد نداشتم نه کمر درد نه درد زیر دل نمدونم درد زایمان یانه؟؟؟
لطفا لطفا مثل من عجول نباش و قدر لحظه هاتو بدون
عزیزم از این لحظه ها که تو شکمته لذت ببر الان یه درد داری به دنیا بود هزار و یک درد وای وای دل درد رفلاکس بی خوابی گریه عوض کردن
بعد بچه هم کوچیکه میترسی دست بزنی بهش اروغ گیری که نپره تو گلوش مهمون داری باز ب مهمونا بگی بوس نکنید بچه رو درد زایمان درد دشویی رفتن دیگه نمیتونی ب کارات برسی حتی یک دشویی باید هماهنگ باشی با نینی بی خوابی هاش وووووو😭😭🥹🥹
ایشالا ر سلامتی زایمان کنی گلم
من ۶ بار معاینه انجام داد دکتر
آمپول فشارم زدم
قرص زیر زبونیهمدادن
آخرش سزارین شدم😭🤣
من😄🤚
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.