داغونم
نه من سه ساله زایمان کردم ازهمون اول نداشتم اصلا
آره با اینکه ۴ سال شده دیگه
با اينكه تو 4سال 4بار از كمر بي حس شدم خدا رو شكر كمر درد ندارم
اره هنوزم وقتی بلند میشم رگ کمرم مثل اون سوزن اسپاینال ک زدن تیر میشه یهو😬😵💫کمرم خرچ خرچ میکنه
اگه خیلی بهش فشار نیارمو کارهای خیلی سنکین نکنم درد هم ندارم به مرور بهتر میشه دردا
زیاد وایسم و کار کنم اره
البته من قبلشم کمردردی بودم
نه خیلی مثل قبلم هستم زیاد سرپا باشم یکمدرد میکنه
نخیر چهار سال پیشم عمل شدم نه ندارن
نه دیگه ندارم ولی وقتی خیلی کار می کنم یا خیلی میشینم جای آمپولا که زدن مثل هوا بکشه اونجوری میشه
هنوز که نه🥲
نه عزیزم
وحشتناک
کمر درد زانوهام و کف پام
اره ☹️
اره
اگه خیلی بهش فشار بیارم یه کم
بمرور بهتر میشی
من که هنوز نه اصلا درد امپولم نفهمیدم
اگه زياد كار كنم ارههه
اره خیلی 🤕🤕🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.