۴ پاسخ

والا دیروز دکتر ب من گفت ارزش غذایی ندارع شیرپاستوریزه،

اره از شیر بگیر اصلا
من ۱۸ماهگی گرفتم
ازون بعد هرشب یه شیر پاکتی کوچیک میدم میخوره

اره چرا نشه کلا باید شیرخشکو بذاری کنار
من امتحان کردم شیر پاستوریزه میخوره پسرم بیشتر غذا میخوره منم دیگه فقط یه وعده شبا بهش شیرخشک میدم

خیلی میخوره
من پسرم ی بار توروز ۱۵۰ تا
ی بارم اخر شب قبل خواب ۲۴۰تا
بیشتر باید غذا بدی
ولی میتونی پاستوریزه بدی

سوال های مرتبط