دو ساعت اب بازی میکنه بیرونم نمیاد 😬😬

تصویر
۱۰ پاسخ

اب نیس اسراف نکنید

اب کمه لطفا اسراف نکنید

دوتا پسرای منم عاشق آبن دخترم متنفره

وای کاش پسر منم دوس داشت آبو ..

خوشبحالت دخترمن متنفره

پسر منم عاشق آب هست ولی چون کم آبی هست زیاد نمی‌ذارم بازی کنه در حد پنج دقیقه

اوخیییی

وای مواظب باش خدایی نکرده لیز نخوره 😬

دخترمن ازنوزادی یوقتاروزی دوسه بااارمیرفت حمومااا الانم بزرگترشده هرروزمیبینم نیس تووان نشسته ابم بازه😐

دقیقا دختره من
بازور و دعوا باید بیاریش بیرون

سوال های مرتبط