۱۳ پاسخ

کارگر

دکتر طیبه عزیزی

من قرار شد هفته ۳۵ برم پیش شهلا شهریور تا نامه بگیرم

دکتر ارزو نیاکان

من زیز نظر نجمه سمیعی بودم خیلی راضی بودم دستش سبک بود هشت روزگی بخیمو کید تونستم از دخترم عکس دورپیچ بگیرم

شهلا شهریور از ۳۵ هفته ب بعد پذیرش میکنه

همه قبول میکنن

آرزو نیاکان

کتایون کارگر

دکتر گیتا درنیانی

اگه بیمه تأمین اجتماعی هستی برو بهشتی رایگان میشه هزینه هات
قبولت هم میکنن برا زایمان
فقط برو الان تشکیل پرونده بده تحت نظرشون باش
من هفته ۳۵ رفتم تشکیل پرونده دادم

همه دکترا قبول میکنن
پول بذار جلوش با کله قبول میکنه

دکتر کشکولی

سوال های مرتبط