بنظر من تو فعلا زوده ته یه دوسه ماه دیگه بگیرش تو این دو سه ماه ذهنی و جسمی امادش کن با کتاب خونده در مورد جیش تقاشی کشیدن بازی کلیپ دیدن
والا من از احدی نمی پرسم فقط کتاب می خونم و از روانشناس کودک کمک می گیرم ،بعد از بچه داری فهمیدم هر چیزی کتاب و اصول و راهنما داره چه جوری بچه دار میشیم بدون اگاهی و فقط تحربه و حرف بقیه و بعد از گرفتن دوره خا فهمیدم چقدر این مراحل از شیشه گرفتن و پوشک مهمه و روی شخصیت اثر داره
عزیزم اصلا نترس یکم سخته ولی باید از پوشک بگیری.من خودم ۳ ماهه از پوشک گرفتم وهم شبا هم نمیزنم قبل خواب میبرم و ساعت ۴ میبرم.یه هفته سخت میشه بعد خودش میگه
بنظرم اگه به موقع بگیری خیلی هم راحته
منم بخاطر حرفای مامانای گهواره فوبیا گرفته بودم از پوشک گرفتن
ولی بموقع گرفتم اصلا هم سخت نبود از همون روز اول گوش داد به حرفم و از دفعه اول گفت مامان ایش (یعنی جیش) هرجایی هم باشیم میگه حتی کنار خیابون وایمیستیم جیش کنه به پی پی هم میگه ای ای یا بووووو خلاصه که کار سختی نیست فقط شرطش امادگی بچه و همکاریشه
الانم از یکماه بیشتره که گرفتم خداروشکر خوب بود
حتی خطا هم نداشت چون من فرشام همه شسته بودم استرس داشتم ولی یبارم جیش نکرد رو فرشا
اینم بگم از قبل وقتی خودم جیش داشتم میبردمش تو دستشویی و براش توضیح میدادم و براش شعر میخوندم کتاب هم گرفتم که ننشست اصلا براش بخونم😃 ولی از خودم الگو گرفت راحت تر
حرفم خوب نمیزنه راستی
من نه براش جایزه خریدم نه برچسب
ما روز دوم هستیم فعلا خطایی رخ نداده خیلی خوشحالم ولی خب سخته هی دسشویی میریم
منم خیلی میترسیدم اصن احساس کردم پروسه سنگین و سختیه ولی خداروشکر همکاری کرد بعضی اوقاتم لغزش داشته ولی خدا برا پسر گلم خوش بخواد تو این گرونی همکاری کرد دیگه مای بیبی واسش نخریدیم خخخ ولی درکل آسونه اگه دوس داری شروع کن
نه خیلی سخت نبود راحت بودجیش روازهمون اول همکاری کرد ولی پی پی رونه میترسیدوتوشلوارش میکردبعداز۱ماه ونیم یادگرفت ولی درکل سخت نبود
برا من س روز اول سخت بود خیلی ت فشار بودم . استرس داشتم برای همین پریودیم عقب زد 12روز ولی خداشکر الان نه دیگ بعد ی س روز اوکی شد راحت شدم
منم نگرفتم هنوز عصاب مصاب ندارم شروع کنم 🤣🤣🤣
منم با این حال که بچه دوممه میترسم چون میدونم ناخداگاه اعصابم خورد میشه و داد میزنم سرش واین خیلی بده بچه خنگ تر میشه اون کاری که میگی نکن میکنه
وای منم نگرفتم ولی خیلی استرسشو دارم
من از یکی دوماه دیگ میخوام شروع کنم
البته اگر امادگی داشته باشه
یه ماه بیشتره درگیرشم پیشرفت نداشته
فقط شروع کن
خیلی سخت ولی موفق شدم
ب معنای واقعی سخته
من امروز شروع کردم
براش یه جایزه گذاشتم
از صبح هر نیم ساعت میبرمش دستشویی
شورت آموزشی پاش کردم
هر سری ام کلی تشویق میکنم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.