۴ پاسخ

اوه پسر من شبا سیل میاره 😑😂الان که شیر نمیخوره کم شده ولی درکل خیس می‌کنه و شبا مایبیبیه

تا یه مدت شبا پوشک کن وقتی کامل بگه دیگه و اینکه تو خواب روزش خودش خیس نکنه میتونی دیگه شبا پوشکش نکنی البته بازم زمانبره تا کامل یاد بگیره قبل خواب ببر جیش کنه یبارم توخواب

اره ما فعلا شبا مای بیبیم

ن امتحان کردم شب تا صبح خشکه باز میذارم البته هنوز تو روز جیششو نمیگه ی شب باز بذار اگه خشک بود جاش باز بذار اگه خیس کرده بود از فرداشبش بیبی ببند

سوال های مرتبط

مامان آسنا مامان آسنا ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی