۲ پاسخ

با قطره چکون بهش شیرخشک بده

رازیانه بخور شیرت زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان دِلِنا👧🩷 مامان دِلِنا👧🩷 ۴ ماهگی
سلام مامانای با تجربه لطفا کمکم کنید به مشکل خوردم
دخترم شیشه شیر میگرفته از اول تولد الان یک ماهو چهار هفتش سه چهار روزه شیشه رو نمیگیره اصلا فقط سینه میخاد حتی شیر خودمم دوشیدم ریختم تو شیشه بازم نمیگیره سر شیشه یکم یچیزه شیرین مثل ویتامین آ د هم زدم ک بگیره بازم یکم میگیره ول میکنه با زبونش شیشرو میده بیرون همش لوچه میکنه لج میکنه پس میزنه شیشه رو بنظرتون چیکار کنم اخه گاهی میزارمش پیش مامانم یا همسرم تا به کارام برسم همیشه شیرخشک میخورده میگرفته ولی الان اصلا فقط سینه رو میگیره سریع بنظرتون چیکار کنم برگرده مث قبل هم سینه بگیره هم شیشه
بعد مشکلش هم با شیشه هس با شیر نیس چون شیر خودمم ریختم تو شیشه نمیگیره
شیرخشک اپتامیل بهش میدم از همون بدو تولد
شیشه شیر هم با بیبی لند میگیرفت میخورد الان دوسه روزه نمیگیره تو شیشه هی اورشی هم شیر درست میکنم بازم نمیگیره تروخدا راه حل بدید
ببینید عکس شیشه هاشو تو همه امتحان کردم نمیگیره