سلام مامانا پاچه گاو بخورم ضرر داره ؟؟

۲ پاسخ

خوبه میتونی بخوری

بویی چرا ضرر
همش فایدست بعدشم توکه زاییدی گلم تو بارداری الرژی شاید بیاره

سوال های مرتبط

مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی
مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی
مامان آرین و تایماز مامان آرین و تایماز ۱۸ ماهگی
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی