سلام مامانا از کی به نوزاد آب بدیم؟

۵ پاسخ

۶ ماهگی

بعداز هرکمکی یا وقتی تشنشه میشه داد

من از۲ماهگی میدم چون شیرخشکیه

من میدم از الان چون هوا گرمه ......

دختر من الان خیلی میخوره هوا گرم شده
آب جوشیده سرد شده یکی دوتا قطره چکون بده بهش

سوال های مرتبط

مامان آقا شاھان⚜️ مامان آقا شاھان⚜️ ۱۲ ماهگی
مامان کیارادودوقلوها مامان کیارادودوقلوها ۹ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۹ ماهگی