۳ پاسخ

سلام منم دادم از شش ماهگی حتی از چهارماهگی هم دادم بهش هم قطره هم شربت پلارژین

من از ۶ ماهگی بچم مریض میشد پلارژین میدادم به سرعت خوب میشد

اره منم داده دکتر پلارژین

سوال های مرتبط