خیلی تایم خوبیه 👌👌 منم میخاستم دومی رو تو یکسالگی بچم بیارم. کلا بچه داری سخته ولی دوتا باشن خودتم راحت میشی مثلا ۴ سال سختی داری. ولی من تاالان دهتم سرویس شده الان دوباره یکی بیارم باز رفت ۴،۵ سال دیگ شرایطم اوکی شه🫠🫠 درکل میشه ۷،۸ سال که تو پروسه بچه داریم و بنظرم خیلی زیاده
ای جانم مبارک باشه لطفا واسه منم دعا کن
مبارکه 🥰
دایان گناه داره خیلی نگرانشم
منم مثل شمام دخترم یک سال هشت ماهشه
دایان چند وقتشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.