بله ۶هفته و ۵روز باردارم و خیلی تو شوکم

۶ پاسخ

خیلی تایم خوبیه 👌👌 منم میخاستم دومی رو تو یکسالگی بچم بیارم. کلا بچه داری سخته ولی دوتا باشن خودتم راحت میشی مثلا ۴ سال سختی داری. ولی من تاالان دهتم سرویس شده الان دوباره یکی بیارم باز رفت ۴،۵ سال دیگ شرایطم اوکی شه🫠🫠 درکل میشه ۷،۸ سال که تو پروسه بچه داریم و بنظرم خیلی زیاده

ای جانم مبارک باشه لطفا واسه منم دعا کن

مبارکه 🥰

دایان گناه داره خیلی نگرانشم

منم مثل شمام دخترم یک سال هشت ماهشه

دایان چند وقتشه؟

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته دوازدهم بارداری