خانمها دخترم سر پا جیش میکنه بد نیست واسش ؟؟

۸ پاسخ

چرا ضرر داره باعث افتادگی مثانه میشه. بعدم دخترا اگه ایستاده جیش کنن کل پاهاشون خیس میشه عادتش بده بشینه

دختر پسر نداره مثانه خوب خالی نمیشه

اوایل اینجوریه کم کم میشینه

دختر منم همینطوره
هی میگم مامان میشینن جیش میکنن گوش نمیده چکار کنم واقعا؟؟

ولی یادش بده بشینه چون پی پی شو نگه میداره
پسر من سرپاجیش میکرد ودیگه حوصله نداشت بشینه پی پی کنه همش نگه میداشت

نهبابا چ ضرری داره
پسراهمه سرپاجیشمیکنن😃😃😃

اولش دختر منم اینجور بود الان دیگه میشینه

خب یادش بده بشینه فردا عادت میکنه مگه پسره😂

سوال های مرتبط