۹ پاسخ

من برادر شوهرمو زاییدم 🙂‍↕️😂

ووییی حالا این هیچی
بدم میاد ک شوهرم دم به دقیقه به دختر میگه ننه رو بگم بیاد پیش دخترم
دخترم ننه رو داره
ننه دخترم
دخترم با ننه میخنده 😒😒🫣🫣
و یا میگه عمه بیاد پیش دخترم
عمه دخترم
عمش دوسش داره
شوهرم😃😃
من😒😒
دخترم😦😦

ب منم میگن دخترت شبیه عمشه درجایی ک شبیه خودمه😵‍💫

دخترم شبیه باباشه بعضیا میگن شبیه مادر شوهرته به خودش گفتم میگه ن اصلا😅

بچه من کپی خودمه
جفت بچهام شبیه خودمن

کاش ب عمش می‌رفت شبیه شوهرمه🤣🤣

😅😅😅 اما همه ب من میگن بچت شبیه خالشه 😍😍

خیلی بده من متنفرم از عمه هاش

خخخخخ من هم همینو میگن شانس من عمش هم زشته بعد هیچی نمیتونم بگم عملا بهم میگن بچه ت زشته:)))و من نمیتونم چیزی بگم

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل🌸 مامان دوتا گل🌸 ۵ ماهگی