به وقت میان وعده ی دلبرررر😍🤤

تصویر
۸ پاسخ

منم دارم برای پسرم سیب و موز می‌زارم اینقدر دوسداره خیلی خوبه

نوش جانش❣️
پسر من ترجیح میده میوه رو دستش بگیره بخوره با لذت هم میخوره من میدم دستش
مث سیب وموز و...

نوش جونش

نوش جونش

روروئک خوبه؟

روزی چند وعده میدی بهش ؟...

نوش جونش باشه
ببخشید شما از این پستونک میوه خوریا راضی هستید؟

پختی سیب رو

سوال های مرتبط

مامان Sevgi 🧚🏻‍♀️ مامان Sevgi 🧚🏻‍♀️ ۹ ماهگی
مامان میران کوچولو🩵 مامان میران کوچولو🩵 ۸ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۸ ماهگی