منم دارم برای پسرم سیب و موز میزارم اینقدر دوسداره خیلی خوبه
نوش جانش❣️
پسر من ترجیح میده میوه رو دستش بگیره بخوره با لذت هم میخوره من میدم دستش
مث سیب وموز و...
نوش جونش
نوش جونش
روروئک خوبه؟
روزی چند وعده میدی بهش ؟...
نوش جونش باشه
ببخشید شما از این پستونک میوه خوریا راضی هستید؟
پختی سیب رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.