۷ پاسخ

نوش جان از چند ماهگی مجازه بدم ب بچم

دکتر ما گفت تا یک سالگی ندین

وزن دهی هم داره ؟

واااای آیهان که یجوری عوق میزد موقع خوردنش انگار بدمزس🤣🤣🤣🤣آخر خودم خوردم آقاکادوهاشو😅😅😅😅

چند گرفتی یه دونشو؟

پسر من پوره بروکلی خیلی دوس داره

بخار پز باید بشه؟با چیزی قاطی میکنی؟

سوال های مرتبط

مامان Sevgi 🧚🏻‍♀️ مامان Sevgi 🧚🏻‍♀️ ۹ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۸ ماهگی