۱۲ پاسخ

دختر من عاشق حمام هست بسکه میره میترسم سرما بخوره

دختر منم همینه اصلا همکاری نمیکنه

پسر منم همینه، من دوش سیار رو میارم پایین میکم میخام پشت سرتو فقط بشورم هی چن بار بش میگم ذهنش اماده بشه بعد کم کم اب میریزم باد میگم تو گوشت کفی شده اروم‌طرف دیگه سرشو میشورم اونورش هم همینطور بالای سرش دیگ هزار ترفند تا سرشو بالا کنه میگم ببین رو‌سقف مارمولک اومده لولو‌اومده یا اونجا خراب شده همون چن ثاینه سرش بالاعه سریع اب میریزم اینجوری دیگ تو صورتش اب نمیریزه ک جیغ و داد کنه،البته هم ک همیشه ب همین راحتی نیس گاهی اینجوری همکاری میکنه گاهی نه دیگ مجبوری بزور اب میگیریم رو سرش تندتند میشورم ک گریه اش یدفعه ای باشه و تموم شه😅

دختر منم همینه میگه اگ شامپو نزنی میام حموم

همه بچه هابا شستن سر مشکل دارن

دختر منم همینطور بود یهویی خودش خوب شد بگو دهنش و چشماش رو محکم ببنده سرش رو پایین بیاره آب بریز

دختر منم گریه میکرد دیگه الان سرگرمش میکنم دیگه گریه نمیکنه

پسر منم همینه دقیقا
ذوساعت تو آب باشه مشکلی نداره اما امان از وقتی که آب بریزم رو سرش

پسر منم همینه . با اینکه آب میریزم سرش سریع دستم رو میکشم رو صورتش ولی باز بدش میاد

پسر منم همینه فقط با شستش سر مشکل داره

دخترمنم همینه

پسر منم همینجوره

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۴ سالگی