۸ پاسخ

من از تو خوشحال ترم چون بچه هام از اول عاشق حموم بودن 😎🤘

منم خیلی خوش حال هستم امروز موفق شدم جیش پی پی علی بگیرم

فک میکردم فقط پسر من اینجوریه خیلی جیغ میکشه انگار دارم کتکش میزنم😁😁

من با کاسه آب میریزم ب سرش اهسته آهسته ک گریه نکنه درکل دوستدارع حموما

پسر منم گریه نمیکنه میگه دخترا گریه میکنن 😂

چیکار کردید که آروم بود؟

وااای چی خوب
پسر من که همه کوچه میفهمن رفتیم حموم 😂

انشالله منم خوشحال شم واسه این قضیه😭😂

سوال های مرتبط