۵ پاسخ

پسر منم دقیقا همینطور شد یا شیاف تبشو آوردم پایین

اگه معدش خالی نیست بروفن بده
همیشه همه علائم باهم شروع نمیشه مثلا سه روز دیگ بقیه علائم میزنه بیرون
خود استامینوفن ضد التهاب هم هست فقط تب رو پایین نمیاره

سرما خورده ببر یه سرم بهش بزنن فردا

دقیقا پسر منم سرحال بود یهویی مغرب تب گرفت شدید بردم دکتر سرم نوشته هیچ علائمی جز تب نداشت

منم دختر ۳۸ونیمه هم شیاف زدم هم استا نمیاد پایین

سوال های مرتبط